Inskolning del 4

Igår blev det sent för Liam, han sov alldeles för länge efter dagis och det var ju inte bra upptäckte vi så det gör vi inte om inte.
Bra man lär sig av sina misstag !

Det var spring i Liam's ben fram till 22 för sen halkade han i hallen där han vält ut Shelbys vattenskål och flög rakt ner i klinkersen med huvudet förre såklart.
Han grät, grät och grät och fick en bula i pannan övanför ögonbrynet, men inget blod.
Han grät ända tills vi la oss i sängen alla 3, sen somnade både Liam och Alex på 3 röda.

Tur Alex ringde mig halv åtta imorse för jag hade inte en morgonpigg unge som ville väcka mig inte.

Ner med kaffet, på med kläder, packa madrass och täcke för Liam skulle sova middag på dagis idag.

Komna till dagis pilar Liam iväg som vanligt men sen när jag ska säga hejdå så ville han inte riktigt att jag skulle gå, fröken lyfter upp honom och jag vinkar hejdå.
Han glömde nog mig ganska fort !

Alex följer med mig klockan 14 för att hämta Liam, Alex har inte varit där förut så han passade på idag.
Liam sitter i soffan med ett par andra barn och fröken som läser en bok, Liam får syn på oss och kommer.

Allt hade gått super bra idag, trotts den långa stunden där helt själv (fast det visste jag)
Han äter med glad aptit, och de hade fått honom att somna i en vagn, vilket jag sa till dom att det aaaaaldrig skulle gå för sätter man honom i en vagn så vill han åka, men det hade tydligen tagit ca 3 minuter sen sov Liam som en stock i vagnen. kors i taket.

Ja som ni hör så är det inga problem här inte. skönt !


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är mycket nu =) Roligt, härligt och spännande!! Ska bli så skönt att få komma till huset, att familjen som utökas har ett ordentligt hem =)

Vad skönt att det går så bra med inskolningen för Liam!! Duktig kille!

2010-06-08 @ 22:58:11
URL: http://annamin.blogg.se/
Postat av: Anna

Så härligt! Mkt som inte funkar hemma funkar på dagis...hihi

2010-06-09 @ 09:03:28
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så skönt att allt går bra=)

2010-06-09 @ 13:34:45
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Åhhh så skönt att höra att allting går så bra!!!! :) kram

2010-06-10 @ 20:12:48
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0