bilder och video liam


När Lucas och Liam lekte,
Liam avslutade kvällen med en glass framför fönstret där han hade koll på bilarna.



Trillade lite, fick ett plåster av mamma eftersom hon satte Helosan på såret jag fick.



Lite vinglig och lite gnällig...men detta beror inte på att morsan har gett mig nått annat än vatten att dricka, jag håller på att få en joooobbig tand till höger om den där uppe och det rubbar min balans lite. (bara så ni vet, liksom)



Här leker jag med hunden, jag tycker det är roligt att ge henne skit från golvet som hon tuggat sönder från en sliten toffla.



pssssst. glöm inte bort att ge mamma förslag på förra inlägget...tror hon behöver lite hjälp så jag inte behöver äta en skit tårta på söndag, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0