Kan det vara 1års sprutan ?

Inatt har inte varit mycket mer olik än igår natt.
varför vaknar han nu helt plötsligt kl. 2 och är jätte orolig, grinig, gråtfärdig tills han blir helt utmattad av det och somnar om igen för att sen ha ny energi kl. 6.30 ?!
Liam som alltid annars har sovit sig nätterna igenom och vaknat som en solstråle på morgonen klockan 7.30 har helt plötsligt blivit mardröms nätter, tycker så synd om honom att han inte kan sova ordentligt.

Jag börjar undra om det inte är sprutan han fick i måndags, svullnaden har i och för sig lagt sig lite men han är fortfarande stel och det känns som om han har en sten innanför skinnet fortfarande.

Ni som har gett ert barn 1 års sprutan...svullnade de också upp och blev sten hårda som en knuta på benet efter den första sprutan de ger i benet ?  

Den första sprutan
spänner sa bvc när vi skulle sätta sprutorna och den andra sprutan svider, men den första ska väl inte spänna så här långt efteråt ???


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag jobbar som lokalvårdare/värdinna på Ringsjöverket så när det är möte osv så är det jag som ser till att det finns fika! & jag älskar att baka så istället för att köpa kondiskakor så får de hemmabakt!

2010-03-25 @ 14:53:19
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Ring BVC, sådär blev det inte med Vilda i alla fall. Du borde nog ge honom Alvedon i alla fall, innan han sover. Testa och se?



Påsklandet är Vellingeblomman, i Vellinge. Vill inte skriva ut för mycket på bloggen eftersom jag vill att så lite folk som möjligt ska kunna lokalisera vart jag bor. :) Och JAAA, det var jättemysigt! Kram

2010-03-25 @ 16:10:51
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja man ska verkligen ta vara på tiden... hur är det med er?

2010-03-25 @ 22:44:53
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp det är i Stehag - där din mor lämnar frukt!!

2010-03-25 @ 22:52:06
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0