letandet fortsätter

Igår var Liam's kompis Lucas här med sin mamma och pappa Therese och Patrik, lite blyga var de allt båda två till en början och sen lekte de var för sig i varsin ände av rummet, sen tillsammans.
Lucas fick sin försenade 1 års present av oss, en microfon som gör en massssa ljud, gissa vem som tyckte om presenten mest....japp Liam.
Alex bakade shake and bake brownies som blev uppskattade, till och med hunden lyckades få i sig någgggra stycken medans vi inte var i vardagsrummet....gahhh måste få bort det beteendet hos henne.

Jag sitter och letar och letar efter tårtor som jag ska göra till Liam's 1 års dag, först hade jag hittat en prinstårta som jag tänkt göra med sugarpaste, men nu har jag andra ideer i huvudet som är väldigt förvirrande, vilken ska jag göra vilken ska jag göra ?

Fyllningarna har jag redan hittat, tror jag om jag inte ångrar mig igen.
Ahlgrensbilarmousse, glasskräm och chokladsmörkräm att täcka tårtan med under sockerpastan så den inte blöder.

Måste bara berätta att jag gått ner 2½ kg nu med på denna veckan, jag blev chockad när jag ställde mig på vågen imorse och hade jag vetat hur jag gjort så hade jag gäääärna delat med mig eftersom jag vet att där är fler som går och bär på lite gravidkilo fortfarande.

Nu vill inte Liam sitta i sin stol vid fönstret längre och kolla bilarna som passerar ute på gatan så jag får gå och roa honom nu.

Ps. på lördag den 20/3 får gärna nära, kära och bekanta komma ut och fira Liam's 1 årsdag eftersom vi ska ha släkten här på söndagen när han fyller 1 år.


Kommentarer
Postat av: elin

hej, gud va tiden går fort han är snart ett! kul! tyvärr kan vi inte komma jag jobbar :( men vi kan kanske ses en annan dag? kram

2010-03-15 @ 10:57:27
URL: http://elinandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0