Man tager vad man haver.

I detta fina vädret vill man ju inget annat än vara ute fast att det är snor kallt.
Jag, Liam och Shelby packade in oss i bilen och åkte iväg till Annica och Felicia, där tog vi en snabb kaffe medans Shelby väntade så snällt i bilen, sen skulle Annica på jobb och Felicia till dagmamman.

Liam och jag hoppade in i bilen och körde till mormor ute i skogen där de bor så att Shelby fick en liten belöning för hon suttit i bilen en stund...Ådi, mamma och pappas hund blev jätte glad att vi kom, han struntade såklart mest i oss och tackla om kull Shelby direkt.

När vi fikat med ytterligare en kopp kaffe och ätit negerbullar/chokladbullar som mamma gjort och några stycken i mini format till Liam så gick vi en liten promenad...
...Shelby var så lycklig att hon knappt visste vart hon skulle ta vägen...jag tror Ådi blev ganska trött på henne till slut när hon sprungit runt honom 50 elva gånger och nafsat lite på honom.

Kan säga att båda blev ganska trötta av den promenaden och när vi skulle köra hem alla 3 så hoppade Shelby in själv i bilen och jag har aldrig sett någon hund hoppa in så fort i en bil innan...tror hon var trött jag !

Man tager vad man haver när man inte är beredd på en utflykt i det kalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0