usch och pi vilken natt

usch vilken natt.
2.41 vaknade Liam sittandes i sin säng, han grinade och yrade men han var nog inte riktigt vaken, han la sig ner igen fast på fel hål och på mage, men jag lätt honom ligga så för annara var ju risken han skulle vakna igen om jag vände på honom.

Han somnade inte om riktigt utan var jätte orolig till och med klockan slog 5.00. När han vaknade då igen så låg han än en gång på magen åt andra hållet med täcket som en knöl under magen.
Jag vände på honom och till slut somnade han om igen, sen var han pigg och vaken igen klockan 6.30 då det var dags att gå upp tyckte han....usch jag vände mig om och försökte ignorera hans galande och höga skrik...när klockan var 7.00 gav jag upp och gnuggade bort gruset ur ögonen och stapplade ut i vardagsrummet med en go och glad unge på armen.

Varför vakna han så tidigt inatt ? kan det vara tänderna ? eller är det sprutan i benet han fick i måndags (1 års sprutan) där är han röd och svullen, han är liksom så hård på bulan på benet att man kan tro där är en sten innanför skinnet.

Nu ska jag dricka lite kaffe, gå och se vad mitt lilla monster hittar på i sitt rum och sen röja undan lite tills sotaren kommer idag. 

 

Kommentarer
Postat av: theres - mamma till vincent

Okej då lyckades du riktigt bra ändå, i vilken butik hittade du löven? puss

2010-03-24 @ 09:19:23
URL: http://therestankar.blogg.se/
Postat av: theres - mamma till vincent

okej, hinner inte beställa eftersom vincent fyller år på lördag. Sedan känns fraktostnaden på 120 så onödig :P

2010-03-24 @ 10:49:21
URL: http://therestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0