Bad, tand, hys och målat

Nu knallar Liam på som bara den här hemma, jag är fortfarande lika chockad när han bara går sin väg och man riktigt ser på honom när han står mot bordet och tänker ta sats till andra sidan rummet, ja man får fortfarande vara på sin vakt när han går iväg för rätt som det är så tappar han balansen och vår lilla gosse fraktar ju som sagt allt i munnen när han går eller kryper och det kan ju gå illa om han trillar.

Igår kväll var jag så trött på Liam att jag ville sälja honom på blocket, jag förstod inte vad som var fel, han var totalt omöjlig...kastade sig fram och tillbaka i min famn, satte jag ner honom så skulle han upp igen fast han inte ville vara där, han skrek och grät och var arg som ett bi...han fick lite alvedon (som han älskar) och en timme efter den slurpen så somnade han i sin säng, han ville inte somna i min famn som han annars brukar göra framför tv.

Idag vet jag varför han var sådär arg och det hade han ALL rätt att vara...det var ju en såndär elak framtand där uppe som ville komma ut.

Idag har vi även haft premiär för första gången i ett badhus med Liam, han har inte gått på babysim så vi var lite fundersama över hur detta skulle gå...men eftersom han hoppar i sin lilla badbalja här hemma med kläderna på så vet jag egentligen inte varför vi var lite nervösa ?!
Han ÄLSKADE badet såklart.




Här hemma har jag haft ett litet projekt som är tänkt till Liam's blivande rum


kronan är schabloner från Panduro.


Bordet var brunt det med innan det blev vitt.


Söta, Älskade, Underbara Unge !


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad duktig han är som går så mycket nu :)



Härliga bilder!



Sv: Det verkar vara olika i alla kommuner om de kallar dem när de är ett år eller inte. De sa att det inte är bra att vänja dem vid att drycken är söt, men för tändernas skull borde ju inte sockerfri saft vara negativt.



Kram Elin!

2010-03-01 @ 22:37:22
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Kela

Sv: Tack, nej det har jag inte ^^



Jag gör kollage i picasa och photoshop :)

2010-03-02 @ 11:07:59
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

haha superhärliga bilder! Byrån blev hur fin som helst! Vad duktig du är. :)



Jo det verkar som han åker på det ena efter det andra nu. Stackarn.



Kram

2010-03-02 @ 15:05:20
URL: http://annlousie.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

William står själv och balanserar och ställer sig upp mot precis allt! Bara att inse att modet börjar komma i fatt honom och snart är han ingen liten bebis längre. VIsst är det mysigt att bada? =)

2010-03-02 @ 18:38:23
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0