Zoo

I torsdags var vi på Ystads Zoo, det ligger en bit härifrån men det var det värt.












Solen värmde och alla våra tjocka tröjor åkte av efter en liten stund.

Liam ville helst springa själv hela tiden och ibland fick man hejda honom när han fick upp farten och det var nerförsbacke på rullgrus.
När det var uppförsbacke på gräset så var Liam inte dum, han ville upp i vagnen så han slapp gå...puuhhhh jag och alex fick vår motion iallafall.

Liam åt glass och sockerbulle men varken sockerbullen eller glassen var någon större favorit hos herrn.
Jag och Alex åt också glass och sockerbulle och hos oss slank det ner utan problem.

En trevlig dag i värmen.
Liam uppskattade det, han var helt frälst i de små lammen och tupparna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt och vad skönt med det fina vädret!! Dit ska jag minsann se till att vi med åker, ser ju ut att vara ett kanonställe!!

2010-05-30 @ 12:23:41
URL: http://annamin.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Skulle inte vilja åka dit tillsammans en dag? Hade varit roligt. Vi ska försöka oss på bussen dit och ha en heldag, poolen öppnar nu i juni också ju! :) kram

2010-05-30 @ 18:02:01
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka super härliga bilder :)



Sv: tack så mycket.

Känner mig jättestor ibland.. Är rätt svullen på kvällarna...Men visst är det svårt att låta bli allt gott som finns. Man äter och äter och har liksom ingen botten... :S

hoppas ju bara att jag inte går upp 30 kilo denna gången oxå bara...

2010-05-31 @ 12:31:16
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0