Snabbis

Ett litet snabbt "hej" innan avfärd till jobbet.

Igår körde jag på en fågel på väg till jobbet..eller rättare sagt fågeln körde på mig,
den kom från ingenstans i en vänsterkurva och mejade min högra framskärm, det blev blod och fjädrar kvar som en liten påminnelse.
Jag hittade inte pippin sen när jag vände och tittade, jag hoppas att den dog direkt och slapp lida stackaren.

NEJ nu vaknar Liam...satan unge sov, sov, sov...

Liam har en jätte rälig hosta och sover mer oroligt än vad han brukar göra, inge trevligt alls.

Puhhh...det verkar som om han somnade om för en liten stund.

Nä, iväg till jobb och räfsa löv...älska. *not*


Kommentarer
Postat av: Vildas mamma

Jag övar gärna på dig :D Enkalre att ses, men chat är näst bäst då jag gärna vill ha respons: ja, nej, eller vet inte. Så att om du inte alls känner igen den personen t ex som kommer för att säga något, kan jag försöka få fram mer info om denne, eller släppa och gå vidare. Har inte msn på datorn så. Du kan också göra så att du skickar en bild till min mejl så kan jag skriva ner allt jag får om personen på bilden. Du behöver inte skriva vem det är. Men då kommer det som kommer och du kan inte svara mig på om jag ska gå vidare eller ej så chat vore ju bäst. :) Kram!

2010-11-02 @ 21:40:14
Postat av: Yiyi [Fotoblogg]

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

2010-11-05 @ 18:20:59
URL: http://yumeiro.blogg.se/
Postat av: Anna

:D Tack för tipset!!! Blir ju ändå en del över från alla ljus man har. Dags att börja spara dem =)

2010-11-05 @ 22:51:25
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0