25 år och lite jobb

Jag börjar med att säga att den 20 oktober (igår) blev jag 25 år...hipp hipp hurra.
Min Sambo vill tro att jag har ångest för min ålder, han försöker få mig att inse att jag är gammal nu....
....Jag har absolut ingen som helst ångest för min ålder, det är ju trotts allt bara en ålder.
Om nu jag är gammal kan man ju undra hur stenålders han är...haha. nä man gör sig inte äldre än vad man är.

På Lördag ska min födelsedag firas en gång till, Alex familj kom igår med tårta och presenter...tack igen !
Jag ska göra en tårta på lördag, då kavlas armarna upp och Emilie tar fram sin kreativa sida, men jag avslöjar inte än hur den kommer att bli eller med vilka smaker. bilder får ni se efter "kalaset".


Från födelsedag till jobb...vill vissa er vad jag sysslar med, dessa bilderna talar verkligen för sig själv och som ni förstår är det näst intill det ända jag gör om dagarna nu tills de här förbannade jäkla träden kan skaka av sig löven, börjar bli lite spyfärdig på löv...drömde till och med härom natten om kyrkogården där jag gick med lövblåsen på ryggen och jagade löv för att sen ta trädgårdstraktor för att fånga de jäklarna !








Bilder med mobilen.
Även denna bild är tagen med mobilen från bilen på väg hem från jobbet.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Och nu måste jag ju då fråga - vad är det för mobiltelefon du har? :)

2010-10-22 @ 08:23:01
URL: http://wasted.blogg.se/
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Gud vad bra kort din telefon tar, någon lyx modell? :) Kan tänka mig att kratta löv är sådär spännande, men någon ska göra det som min mormor alltid sa.. :)

2010-10-22 @ 15:26:20
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Den sista bilden var helt UNDERBAR! Helt fantastisk.

Du verkar ha ett bra jobb du! :)



sv: vet att man inte ska ha dåligt samvete men det kommer liksom krypnade ändå på ngt konstigt sätt...

Inne i en sån period då jag vill få massa gjort men samtidigt bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet....

2010-10-24 @ 10:23:50
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0