Trädgårdslands jobb

Snart dags att ge sig iväg till kyrkan och be...hehe neeee, men till kyrkan ska jag för att jobba.

Resten av dagen blir att fortsätta ute i trädgården, vi började igår men vädret var ju inte det bästa så idag hoppas vi på lite bättre väder så vi kan fräsa upp vårt stoooora blivande trädgårdsland.

Jag vill börja så nuuuu, köpte morötter, rädisor och sallad häromdagen, sen ska potatis också sättas ner.
Vi satte ner potatis förr 2 år sedan och detta är anledningen till att vi ska ha Större trädgårdsland för den potatisen räckte endast i ett par dagar.

Attans gott med egen potatis.



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Tur mina föräldrar odlar potatis så man kan ta därifrån. :) Min sambo har också plantat en hel del och vi har bara en liiiten uteplats vid lägenheten, men han envisades. :) Så vi får se om det kommer upp något. :) Rätt mysigt med eget trädgårdsland. :)

2011-04-20 @ 08:06:03
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till de två.

Sv: ja höns är rätt mysigt på ngt sätt. DOm gör inte så extremt mycket väsen av sig faktiskt.. Extra kul nu när vi kan ha dom ute. Så kul att se hur dom sprätter och har sig och jäklar vad ägg det blir ibland :)

2011-04-23 @ 13:08:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0