.

Liam är på dagis och jag springer runder i huset som vanligt med nån syssla.
Just nu har jag 2 av 3 tårtbottnar i ugnen.

Jag har stripat vagnen och bilbarnstolen från dess klädsel (vilket inte var lätt, och inte blir det lättare att sätta på det igen)

Det känns som jag har sprungit ett maraton lopp nu av bara det lilla. hehe

Igår rensade vi ut garaget från en massa skit, ja rensade och rensade, skiten hamnade i ett av de andra husen vi har på gården så det blir att ta tag i det en annan dag igen, men vi fick iallafall rensat garaget så vi kunde byta däck på bilarna.

Alex började byta på den ena bilen och tålamod noll som han har så bad han mig köra ner till "vår" verkstad och byta på den andra bilen.
Där gick det undan kan ni tro....tog 15 minuter från det jag körde och kom hem igen tror jag !

Nice.
Idag had ejag tänkt hitta de sista julklapparna som saknas, undrar var de gömmer sig bara ?! =)

Idag har jag gått 78,2% på graviditeten
Är i vecka 32
Kalendermånad 8
61 dagar kvar till BF

Ja tiden den springer iväg.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Oj är det redan så långt i graviditeten.. sjukt så fort det kan gå!



Det där med att få på klädsel på vagnen igen är ett litet mindre företag... lycka till1

2011-12-09 @ 22:47:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Det är rätt skönt med andra barnet att man känner sig lite smiidgare för man liksom tvingas att hålla igång på ett annat sätt.

Första gången så degar man ner sig i soffan när man kom hem från jobbet och sen gjorde man typ inget.,.. eller ja gjorde så iaf.. Nu med Anna fick man ju underhålla Casper och se till han hela tiden :)

2011-12-11 @ 17:04:27
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Så mycket tålamod kräver inte bilderna, med hjälp av Close-up filtret blir de så direkt i kameran när jag fotar med minsta bländaren, inge redigerade alls efteråt. Enkelt! =)



Skulle säkert göra mycket för bilderna på tårtorna, ser väldigt avancerat ut fast det är enkelt.

Här kan du köpa billiga filter:

http://www.tvspelsweb.se/kamerafilter-effekt-filter-closeup-filter-c-145_101_112.html

2011-12-14 @ 22:13:31
URL: http://sandilli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0