Liam Mår Bättre

Efter 4 dagar har Liam själv frågat efter välling, och han har till och med fått lov att behålla det (än sålänge)
Sista gången han kräktes var igår 14.00 (läs föregående inlägg)

Nu är där fart och liv i vårt barn igen, skönt att se !

Alex är där mindre fart i, han ligger i feber och mår ganska dåligt, ont i halsen osv.
Jag har också ont i halsen så det är antagligen det Liam har haft och mått så dåligt över.
Varför kan inte VI få sjukdomarna först så vi vet vad Liam drabbas av, alltid så att jag får det EFTER honom och det är först DÅ jag vet vad han har gått igenom.

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Så glad jag blir över att han mår bättre!



Träningen känns helt okej, går ju faktiskt att hitta mer tid än vad man tror. Ganska enkelt att förlänga den dagliga promenaden och öka takten, välja en jobbigare väg osv. Har missat ordentliga powerwalks pga att det varit för kallt för Emilia att vara ute i en timma på en och samma gång men annars har det gått bra än så länge. Lite svårt att peppa sig att träna när man är själv hemma, lätt att hitta något annat att hitta på men är alltid lika skönt när träningen är gjord.



Vägde mig i morse och har på en vecka gått ner 1 kg, trots att vi fuskat som bara den med en massa kladdkakor hela helgen. Antar att jag får mycket hjälp av att undvika mjölk, blir automatiskt mindre kolhydrater och mer protein. Blir spännande att se vad som har hänt när det har gått sex veckor =)

2011-02-17 @ 09:36:51
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Sofie

Sv: Casper sover hos Emil i vår säng.

Emil vill ha han i vår säng och jag lite oxå.. Har inte testat egen säng på natten än ...



Tack, dopet gick bra men SÅ skönt att det är över...

Anna är min lilla sötsak, Ja casper med. Men blir ngt speciellt med Anna då det nästan bara är jag som "har" henne...

2011-02-17 @ 10:08:34
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Emilia tackar=)

2011-02-17 @ 22:05:55
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skönt att att det lilla sötisen mår bättre=) Är jobbigt när de blir sjuka för en man vet ju inte riktigt vad de har förens man själv får det=(

2011-02-17 @ 22:07:49
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Usch, stackars liten, ja no med! Fruktansvärt att vara sjuk. Hoppas ni är friska och krya snart!

2011-02-18 @ 14:16:44
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0