Lämnat på dagis

Då har jag precis lämnat mitt hjärta på dagis.
Han stod längggge och tittade på 2 st nya fröknar, en som är vikarie och en som praktiserar...han vågade inte gå in i lekrummet för där satt dom ju.
När Erik 2 år kom (Liams bästa kompis tror jag) så mjuknade Liam, Erik hade med sig 2 traktorer, en till Liam och en till sig själv, sen satte dom igång att leka ute i andra rummet där dom 2 nya fröknarna inte var.
.
Jag bad Liam om en puss och en kram, och så fick jag en eskimåpuss också, sen vinkade han hej då, men när jag reste mig upp så kom han springandes mammmmma....jag satte mig på huk och frågade vad han ville...då tog han tag om mina kinder och gav mig en bamse puss till och en kram, sen var han redo att säga hej då !
.
Gulleskit.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Sv: casper är super pappagris.

Han är så sjukt pappig.. Så när Emil ska gå är det stora scener varje gång. och på ngt sätt så är det MIG casper blir sjukt arg på. PRecis som att han tycker det är mitt fel att pappa går. Sen efter ett tag så brukar han lugna sig och bli glad igen men vissa dagar är det hemskt..

2011-01-25 @ 16:06:04
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0