Måndag

Måndag igen, ALLA andra jobbar MEN inte jag inte...går hemma o "lullar" tills mitt säsongs arbete sätter igång igen i april.
.
Idag får det bli lite städning här hemma ser jag, disken skriker efter mig, tvättmaskinen behöver nog gå några varv och dammsugaren behöver luftas lite.
.
Idag beställde jag lite hushållsaromer HÄR. Dessa smaker får man inte tag i de vanliga matbutikerna tyvärr, tycker matbutikerna borde uppdatera sig lite !
.
Hoppas bara jag hinner få smakerna innan veckans slut eftersom jag har en tårtbeställning tills på söndag, skulle vara kul att få använda dom.
Glöm inte att ni kan beställa en tårta av mig, frivillig smak och design HÄR
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: hade en lite jobbig förmiddag. Han blev jätte arg när Emil körde ovh tog ut det på mig med sparkar, rev mig och bet mig. Orkade inte skälla och skrika och när kom och bara tog tag och knep mig i armen så tog jag bara ungen och gick in och la han i sängen och gick därifrån och när jag sen titta till han fem minuter senare så SOVER han.. har aldrig hänt...

2011-01-24 @ 12:38:24
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken trevlig webbutik! där hade man lätt kunnat göra av med en massa pengar på kryddor och annat :)

2011-01-24 @ 13:36:23
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: han blir så frustrerad och arg när Emil kör och jobbar. Det är verkligen hemskt.. man vet liksom inte vad man ska säga eller göra...

2011-01-24 @ 14:21:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, hushållsarom med bernaisesmak. Tror jag ska göra en sådan tårta en gång! Bernaise/gräddkola! Hahaha... ursäkta min dåliga humor men är jättetrött. :P Hade gärna beställt en tårta, men vill försöka med en Pippitårta själv till Vildas kalas. Har inte mycket pengar heller. Men en annan gång beställer jag säkert! :D Kram!

2011-01-24 @ 20:01:54
Postat av: Jenny

Hej igen! Ja stegvis har vi tagit bilåkandet och svågertorp med omnejd går bra, men när vi åkte till min mormor (som bodde vid Erikslust i Malmö, vid havet nästan) då spydde hon hur mycket som helst varje gång. Det ska gå bättre om man vänder på bilstolen men det dröjer ju iaf 1½ år till innan vi gör det, för att säkerheten ska vara så bra som möjligt. Men har vi knappt kunnat åka någonstans på 1½ år nu så kan man väl vänta ett tag till ;)



Kram!

2011-01-24 @ 20:25:27
Postat av: Eva-Maria

Jag pluggar heltid fram till sommaren så tills dess går han sina 6h om dagen. Känns både som att han, jag och Emilia mår bäst av det. Emilia utreds för komjölksallergi nu och de senaste veckorna har hon skrikit och tagit mkt tid så William har blivit lite sotis. Nu när han går på dagis så får vi egen tid på morgonen när Emilia fortfarande sover och sedan är vi ute och leker efter dagis så då sover hon i vagnen en stund även om vi går in. Vet inte hur det blir till hösten, kommer plugga halvtid då så vet inte hur det blir med hans timmar när jag är föräldraledig på halvtid.

2011-01-25 @ 09:14:03
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0