Nyår 10/11


(Innan jag skriver något annat vill jag bara påpeka att jag har tryckt enter flera gånger mellan raderna och här inne där jag skriver ser allt jätte bra ut, men så fort jag publicerar inlägget är där helt plötsligt inga luftningar mellan mina meningar...är det min dator som är knepig eller ser det ut så här hos er också ?, jag har provat återställa kodmall och stilmall men inget hjälper)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det nya året har kommit, jäkligt fort dessutom, har knappt märkt att det varit 2010 (hoppade vi över det eller)
Vår Liam är snart 2 år, jissses snart 2 år.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår firade vi in det nya året här hemma, bara vi 3 med en super super god middag, min absoluta favoriträtt (förrutom grillat) Porterstek med potatis och grönsaker.
Liam diggade inte maten så som jag och alex gjorde tyvärr men han gjorde iallafall ett tappert försök.
Liam deckade runt 22 tiden, jag tror det snurrade rejällt i hans bolle då för det är verkligen övertid ju !
Jag och Alex satt och tvingade oss vakna (nästan) vi kollade på Sex and the city 2 just för att fördriva tiden tills den slog 00.00 så vi kunde titta på raketerna och sen ÄNTLIGEN krypa ner i sängen.  haha
Vi gick först ut men vände snabbt in igen så fort Shelby kissat, inte ens hunden ville vara ute så som det stormade...man höll ju verkligen på att blåsa bort.
Vi satte våra näsor mot fönstret här inne i stället (lika fint det) för att titta på en färgsprakande himel.
Det var inte lönt att väcka Liam, det hade nog blivit slagsmål då eftersom han kom i säng så sent.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi hade det inte så fint som de flesta har det på nyår med 3 eller 4 rätters middag. Om jag ska vara ärlig är det nog mycket mitt fel eftersom jag kom på i torsdags att det var nytt år på fredagen så vi hann helt enkelt inte planera en hel 3 rätters middag på bara en enda dag. hihi
men det var gott och mysigt ändå kan jag tala om för er !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den första dagen på detta året har vi firat för det mesta på baken i soffan, har väl rest mig nån gång för att hjälpa Liam, kolla vad Liam gör, Plocka upp efter Liam, byta blöja på Liam, kissa hunden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har varit ute en runda och försökt få ihop spolarvätskan på saaben, en slang som har hoppat av, av med hjulet, hissa upp bilen, skruva av plasten i hjulhuset, sen blev det inte mycket mer än att försöka se vart det läckte...kommer inte åt med fingrarna och plocka av hela fronten vågar jag inte så den får lämnas in på en verkstad och kosta ännnu mer pengar. SUCK
God fortsättning på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!

Här: http://www.n.nu/ hittade jag en gratis hemsdia.

Dom har hyffsat fina mallar, så det går snabbt att fixa. Det är som blogg.se, man kan uppgradera hemsidan mot betalning.

2011-01-02 @ 10:23:52
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0