Tutti-frutti frostning på muffins

När Liam var på dagis bakade jag muffins med tutti-frutti frosting, jag bakar muffins för att Liam och Alex tycker om det, jag själv är inte så förtjust i dem, tråkiga bakelser anser jag ;)
Essensen är köpt hos www.borgebykryddgard.se

Jag är inte en mästare på att spritsa som ni ser !



Det blev ingen promenad igår så vi tog den idag istället. Shelby var totallt omöjlig att gå fint idag, det märks att det var ett tag sen vi var ute och gick för hon drog, drog och drog...aj min arm !



(Priser är utsatta på tårtor nu på min hemsida. www.shabbythings.n.nu)

Kommentarer
Postat av: The Jenny :D

Äääälskar dina recept! Får så mycket inspiration. Ska prova på att göra två egna tårtor, till två födelsedagar. Är inte så hajj på det där med figurer och sånt men man kan väl försöka. Annars vet jag vart jag kan beställa ;)



Loppisen är den 26 mars. Det bästa är att alla bara rusar in, roffar åt sig vad de ska ha och sen går man till EN kassa och står i kö. Om man inte är snabb, som jag, och bara tar 40 minuter på sig. Då är där ingen kö :P Vi kanske kan gå tillsammans? :D



Kram!

2011-01-27 @ 23:17:51
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Sv: Inget exakt så på FB som jag vågar skriva såhär. Men ibland läser man saker som gör en lite ledsen och besviken bara... Och som till och med får en att tvivla på sig själv som mamma och människa tyvärr.. Men men bara att glömma och ta nya tag!

2011-01-29 @ 09:08:10
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mums! Vad är det för recept? Lät ju grymt gott.. :)

2011-02-01 @ 13:18:22
Postat av: Soley

hihi jag är inte heller en muffins fan :P Men passar bra till besök och så gillar barnen det :P

2011-03-13 @ 22:05:15
URL: http://www.bakmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0