En Grand Danois till låns

Vad har nu hänt då ?
Jo det har varit fullt upp, min hjärna går på högvarv och min kropp bara skriker efter att få sooooova ut.
Vecka 29 om ca 2 veckor har jag semester och hoppas på att få sova lite iallafall, fast att det kommer bli tidiga morgnar ändå ioch med Liam är hemma då han inte får gå på dagis medans jag har semester. Men jag slipper iallafall gå upp 5.20 och jag slipper ha hjärnkontoret på högvarv i tänkande på jobb.
Det är rätt mycket söndagar och sena onsdagskvällar utöver de andra 40 timmarna jag har i veckan jag jobbar nu så det ska bli såååå skönt med semester 2 veckor.
Mina föräldrar åkte till Spanien igår, de tog båten från Trelleborg och sen bilar de resten av sträckan så de lär vara framme vid huset på onsdag. Puhhh
Stackarna ska jobba där nere med huset, fixa och dona, måla och röja, slänga saker och ta hem saker för huset skall säljas och där är världens värme bölja där nere, 32 grader imorgon visst ! =)
Denna veckan passar vi deras Grand danois Ådi, han är en mycket trevlig, fin och stor hund och kommer bra överens med vår "lilla" grandis Shelby, ja jämfört med Ådi är vår Shelby liten.
Inatt har varit en fruktansvärd natt då Ådi blir orolig när han bytar hem så här och inte känner igen sig, det har kommit både bak och där fram ett antal gånger inatt INNE.
För att vara exakt har jag varit uppe 2 gånger och torkar golven från elefant högar med spyor och vattenpölar av skit...ursäkta äcklig information....7 högar med kräk och 4 pölar med skit, han bokstavligen Kisar med rumpan nu och gjorde det även 9 gånger till där ute medans jag torkade rent här inne.
FY KATTSINGEN vad det INTE luktar hallon här inne nu.
Stackars hund är ordentligt rörig i magen.
Usch ska det fortsätta så här inatt igen ????
Jag tänkte ringa jobbet idag och säga att jag "står över" idag iom mycket dålig sömn, inte den bästa dagen Ådi valde då jag är själv denna veckan för de andra har semester.
Kanske kan åka till jobbet senare idag när jag fått sova lite och se hur där ser ut.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Åh, har de ett hus där. Varför ska de sälja det? Önskar vi ägde ett hus utomlands, som man bara kunde fly till när man behövde komma ifrån stim och stress.

Naw, stackars vovve. Hoppas det går bättre inatt, synd om han och er som får plocka ut en massa skit hela tiden.

2011-07-05 @ 20:17:33
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Åh, har de ett hus där. Varför ska de sälja det? Önskar vi ägde ett hus utomlands, som man bara kunde fly till när man behövde komma ifrån stim och stress.

Naw, stackars vovve. Hoppas det går bättre inatt, synd om han och er som får plocka ut en massa skit hela tiden.

2011-07-05 @ 20:17:35
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0