2 år

Idag fyller vår Liam 2 år. Stooora killen nu
Liam är införståd med att han blir en stor pojke och visar upp 2 fingrar när man frågar hur gammal han är.
Igår hade vi ett litet kalas här hemma, inget större eller märkvärdigt...
....Kaffe, kakor och självklart en tårta och paket.

Jag lägger inte ut bilder på allla paket han fick, han fick bla en trampe traktor, kläder, skor, lastbilar, bilar, pengar mm.

igår (20 mars) var mormor, morfar, moster, kompisar, morbror med sambo här.


Liam hann somna ca 20 minuter innan resten av gästerna kom, svettig i håret fortfarande här hihi


wow ett par skor, precis vad jag behövde då alla mina vår skor är för små !


Traktorn ni skymtar släpet av som jag fick av mamma och pappa var jätte bra att lasta presentpappret i !

Idag har farmor, farfar, kusiner och faster varit här och ätit tårta 2 med oss och Liam har fått ännu fler paket.

En GLAD, nöjd och trött Liam !



Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Stort Grattis till Liam!! =)

Vi ska ha kalas för William på lördag men han har inte riktigt fått reda på det än, får berätta ordentligt när det närmar sig mer.

2011-03-21 @ 18:53:08
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0