stormen 27 nov !

I söndags blåste det kan man säga....
Vi klarade oss från strömavbrott en längre stund, eftersom vi inte var hemma så vet jag inte hur länge vi var utan strömen.
Vi åkte hem till Therese, Patrik och Lucas på kvällen, egentligen för att ungarna skulle få baka pepparkakor men det blev så sent så vi åt middag och drack glögg sen började ungarna bråka och vara tråkiga eftersom inte Liam sovit något under dagen och Lucas en ca 10 min fick jag höra, så vi körde hem med vår trotsiga 2 åring.

När vi kör hem kommer jag och tänka på hur korkat det var av oss att ge oss ut i en klass 3 varning med en endast trafikförsäkrad bil.

Nåja vi klarade oss hel skinnade hem, trädgårdsmöblerna låg lite huller om buller på gården, dyn boxen med dynor i stod inte heller på samma ställe som den gjorde när vi körde hemifrån.

När jag skulle ta ut Liam ur bilen blåser dörren igen kraftigt på min höft, satan vad ont det gjorde och har fortfarande ett blåmärke och svårt att gå och sitta ordentligt efter den smällen.

När Liam var ute ur bilen skulle han skynda sig in och det slutade med att han nästan blåste bort, vinden skickade iväg honom och han blev livrädd och började stor tjuta.
Haha sötnöt.

Nu ska jag ta ut tårtbottnen ur ugnen, klockan ringde.


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Var verkligen ingen liten storm inte... Tycker det är obehagligt med naturkrafter... Tur att ni klara er bra och huset med :)

2011-11-30 @ 20:10:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0