Min zebra födelsedagstårta.

I torsdags den 20:e okt fyllde jag år, jag firade detta på lördagen med familjen här hemma. Vi bjöd på Porterstek och självklart en tårta....
Jag och Alex skojade först att det inte blev någon tårta...vilket inte blev så uppskattat då de hade förväntat sig en tårta, och det hade jag såklart gjort med !
Men det blev en tårta i en väldans fart då jag fick smälla ihop den samma dag den skulle ätas (normalt så fyller jag tårtan 1-2 dagar innan den skall ätas)
Men det hade jag inte tid eller plats med denna helgen då min kyl där jag förvarar tårtorna rasat, jag hade 8 andra tårtor på beställning så alllll mat vi hade i kylen här inne fick åka ut i ett av husen där ute (tur det är kallt ute)
Lite kaotiskt har det varit denna helgen då alla mina tårtor skulle bli färdiga, förvaras och samtidigt göra mat till mitt "kalas"
Så här blev tårtan iallafall. Till och med fotot blev kasst då kvälls solen stod rakt på !
Innehåll:
Ljusa bottnar.
Nutellagrädde
Sommarbärsmousse
tääckt med dekorfondant och marsipan.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

hade du bott närmare hade jag haft en del "jobb" åt dig i dec/jan :)

handkrämen kommer från linneashemochpresent.se, fick den av dom iaf - så dom bör ju ha den i sortimentet :) den va riktigt bra =)

2011-10-24 @ 16:52:35
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv; Gör det :) Jag hade ett samarbete med dom så det var därför :)

2011-10-24 @ 21:29:41
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Snygg!

Grattis i efterskott då! :)

2011-10-26 @ 10:22:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0