lite vad som komma skall !

Idag har det varit jobb halva dagen...klippt gräset har vi fått gjort idag och inget mer för det tar 4½ timme att klippa.

Nu har jag kommit hem och påbörjat tårtan som skall hämtas imorgon, det är en hyfsat enkel tårta men ändå svår då jag blev lite extra nervös när jag fick reda på att den skall levereras till en resturang som ska lämna ut den till ett företag som leder Smeg företaget, ni vet Smeg kylskåpen !

Roligt men nervöst !

Jag har häcken full med tårtor nu känns det som så att vara nere på halvtid nu har ju sina fördelar fast att jag velat jobba heltid...men man måste lyssna på sin kropp sägs det !

I övermorgon är det dags för vårt Rutin Ultraljud (RUL) och jag är så satans nervös...med Liam var jag hur lugn som helst och var så spänd på att se vem som gömde sig i magen men denna gången är jag jätte rädd att något ska vara fel...känner nästan att jag vill "skolka" från ultraljudet samtidigt som jag vill se !



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Vad häftigt med tårtan. De kommer älska den!



Och rul-undersökningen kommer gå galant. Du behöver inte vara nervös. :) Du måste skvallra till mig om könet, hihi!

2011-09-06 @ 17:23:26
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Jag var också nervös med Emilia, tänkte på något sätt att vi hade haft sådan tur med William så jag var beredd på alla hemskheter som finns. Märkligt hur man kan fungera..

2011-09-07 @ 09:55:33
URL: http://blogg.sandilli.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Var likadan denna gången! Super nervös... Ringde BM i vecka 10 och undra om man verkligen inte kunde få ett VUL, bara för att få bekräftat att man var gravid och att allt var bra. Kändes helt sjukt att behöva vänta till vecka 18/20.. nästan grät..



Så var det inte alls med casper. Visst var man nervös men inte på samma sätt som när man vänta nummer två..



Du ska se att RUL kommer gå så fint så! :)

2011-09-07 @ 14:17:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0