Ultraljud v.19

Igår (8 sep-11) var vi på ultraljud, vilken lättnad det var att se bebisen röra sig och må bra i magen, till och med så jag fällde några tårar...lite känslosam just nu verkar det som.
Allt såg bra ut och bebis mådde bra.
Moderkakan ligger lite lågt nu men den kan flytta på sig men har jag tur så stannar den där nere så får jag kejsarsnitt, för det är ju det jag vill ha denna gången !

På måndag ska jag ringa och boka tid hos barnmorskan, jag får byta eftersom hon jag hade innan har slutat...

Nu när vi vet att bebis mår bra har vi börjat titta runt på vagn...vi har 2 st sittvagnar nu och tänkte sälja dom när vi köper en kombivagn med ståbräda !

Nu längtar man till vintern konsigt nog...;)
blev flytta till den 6 februari 2012 istället för den 4 feb.



Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vad mysigt med RUL... fällde små tårar på båda mina. Man är ju lite lipsill som gravid, haha :) Skönt att allt såg bra ut... :)



Sv: Tårtan är vanliga ljusa bottnar, fyllningen en fromage med citron och apelsinsaft och hallon. Sen är den "spacklad" med fromagen och sedan grädde på det... Den blev rätt så bra... :)

2011-09-10 @ 09:14:45
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Jag fällde inte en tår på första ul, men sambon gjorde det. Det är ju ett rätt så stort ögonblick. :) Skönt att allt såg bra ut.

2011-09-10 @ 09:51:09
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: fromagen bestod av: gelatin, äggulor, rivet skal och saft av citron, apelsinsaft och vispgrädde.

Sockrade inte hallon heller så blev rätt fräsch tårta på det sättet och inte sånt sliskigt.. vet min mamma är lite sådär med socker efter två år med LCHF :)



Tänkte ska göra en sån och försöka dekorerar lite snyggt och sen en marängtårta med smörkräm.. :)

2011-09-10 @ 12:37:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Mion

spännande! nu vill vi såklart veta vad de va för en kraabat där inne :)

2011-09-10 @ 13:22:12
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Angelika

Har följt din blogg sedan du väntade din första, hade varit lite kul med magbilder:)

hoppas allt är bra och tack för en helt fantastisk blogg..



kram Angelika

2011-09-11 @ 20:03:54
Postat av: Theres -mamma till Vincent och Nova

Men ÅÅÅH stort grattis till er och Liam som ska bli storebror, här har man missat något stort ser jag :D

2011-09-18 @ 16:56:45
URL: http://mammalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0