blandat

Här updateras det rent för sällan nu så det får bli ett kladdigt inlägg med lite blandat.

Lång helg nu, Alex har varit hemma i torsdags då vi var hos doktorn med Nheo, allt var toppen med honom och vi ska avakta läkarbesöken nu om inte ultraljudet visar annat....sååååå skönt att höra och slippa oroa sig nu.
I fredags var Alex också hemma men av en mindre rolig anledning, begravning för min fina och saknade morfar.

Imorgon (valborg) jobbar Alex men är ledig på tisdag igen.


Här en bild med Liam absoluta favorit...Shelby, dom leker varje dag och Liam frågar efter henne varje gång han kommer hem från dagis.


Samma dag var vi hemma hos ett par kompisar där jag fick mina naglar vi gjorda och Alex tatuerade sig....på halsen !
Liam blev sminkad av Felicia, mindre road var han av det =)




Man kan inte vara glad jämt och det märkte vi igår (inte bild från igår) då han hade skrik fest i 2 timmar....har aldrig hört honom skrika på det sättet innan och det var så hjärt skärande, jag provade alllllt (utom bada) Sen var han så utmattad att han till slut somna....låt aldrig detta hända igen då man känner sig så maktlös.


Den finaste tjockisen jag känner.


I fredags kväll åkte Liam helt plötsligt på feber och inte så lite heller, 39.8. Stackaren var helt borta, pratade i sömnen, yrade, svettades, frös.
Vi gav honom alvedon och host medicin för den hemska hostan han fick på köpet.

Idag är det söndag och Liam har inte blivit av med sin feber, den sjunker inte heller, jo den sjunker när han får febernedsättande men sen stiger den igen och hostan blir inte bättre och stackaren kan knappt prata.

Jag känner att min hals börjar göra ont nu med och ett tryck för öronen med en tryckande huvudvärk, jag kan gärna vara sjuk för hela familjen för det är bara bry när dom andra är sjuka (lite ironisk), Liam är gnällig, Alex går inte att beskriva, och Nheo vet jag inte än och hoppas få slippa uppleva det nu också då det är fruktansävrt när så små är sjuka och har ont.


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Men oj så blandat det var här.. trist med sjukor och skrik och det där... :( Hoppas alla kryar på sig!

2012-04-30 @ 08:56:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anna

Uch vilken white trach tatto din sambo har gjort på halsen hahaha herre gud vad pinsam den är!!!

2012-05-07 @ 09:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0