Tomtebyn

I söndags tog vi en tur till Vellingeblomman, japp vi trotsade klass 1 varningarna och gav oss ut !

Vi åkte dit med kompisarna som har barn lika gamla som Liam och nheo.

Oj vad mysigt där var, man gick längs en "stig" där man kom in i olika rum där det var en massa saker prylar till försäljning, i vissa rum/avdelningar hade jag kunnat stanna flera timmar bara för att titta. Nackdelen var ju att det var ganska dyrt.

Tomten som sover var Liam vääääldigt nyfiken på, tomten snarkade och magen åkte upp och ner när han andandes så Liam var övertygad om att han var riktig, han viskade och gick på tå.... Stod flera minuter och bara glodde... Sen fick han syn på tomten säckar med nappar i... Han öppnade försiktigt säcken för att inte väcka tomten och fick ögon stora som tefat när han såg innehållet..., perfekt tänkte han nog, jag som glömde min hemma.
Liams hand glider ner i säcken ...
-V a d gör du...
-tar en napp, tomten märker nog inte om jag lånar en !!!!!!
- men nej, usch piiii lägg tillbaka, detta är nappar som andra barn lämnat till tomten för dom inte behöver sin napp längre !

Ja försöka duger ju :)


Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Vilka söta bilder och vilken goding med napp-försöket... haha..

2012-12-12 @ 19:01:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0