4 dagar kvar

För exakt 3 år sedan idag kom Liam till världen. 39+3 (vecka 40)

Jag kände ingenting förrän det verkligen var dags, Vi hade varit och stor handlat mat på dagen och hämtat ut bilbarnstolen, när vi sen kom hem käkade vi våfflor (vilket jag blev grymt sugen på nu) jag åt massor med våfflor och med en massssa grädde på, inte det smartaste sen när värkarna satt fart direkt där på..jäklar vad illa jag mådde.

Lillebror du får gärna komma ut idag, ett bra datum tycker jag 12-02-02.

En jämförelse bild 2009 då jag var i vecka 38+4 (vecka 39) 5 dagar innan Liam ville ut.


Idag har jag inga som helst känningar på att det skulle vara på gång så jag tror att vi kommer gå över tiden bara för att....Det är så sjukt jobbigt nu den sista tiden och denna jädrans huvudvärken gör inte saken bättre....jag som inte brukar ha något emot att åka iväg och handla drar mig verkligen för det nu, in och ut ur bilen är sjukt jobbigt, att gå är ännu jobbigare då bäckenet inte vill som jag vill, att sitta framför tv när det är så fint väder ute gör en bara deprimerad....
Ja ni hör själva, jag är TRÖTT på att vara gravid nu så kom UTTTTTT !


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Komsi komsi kom bebisen! :)

2012-02-03 @ 09:20:02
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0