hej och hå

Ja då var det ett tag sen man skrev här igen, det har ju varit lite mycket dessa dagarna så man har inte hunnit med...huset ser ut som ett bomb nedslag efter vår lilla röjning i vardagsrummet, här inne har ju vår stora tv flyttat ut och in kom en liten mindre som fick sin plats på väggen med 2 st hyllor brevid sig.
Liam har fått en "fåtölj" som han sitter super bra i, han ska bara lära sig hur man tar sig ner från den utan att göra det med huvudet först.

Jag kommer lägga upp lite bilder sen på hur det blivit här hemma men det får ni vänta lite till med för jag ska ta lite fler foton och sen ska jag orka koppla in kameran i datorn med.

Liam's andra tand kom upp igår den med, så nu har han två små gryn i munnen...han är ju bara så söt när han skrattar och man ser de små vita taggarna i munnen.

Lilla Shelby växer så det knackar, vi ska ta och väga henne när Alex kommer hem från jobbet sen och se hur mycket hon gått upp.

Det var det hela mina vänner...nu ska jag se om jag kan röja undan här hemma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0