Jag i bilder

Här är jag med min pappa, jag är ganska så koncentrerad på något som farmor har på bordet, vad minns jag inte
 
 
Här har jag precis lärt mig att man kan bita/suga sig själv på underläppen, ganska smaskigt faktiskt. 
 
Mamma pussar p mig men jag vill inte....inte framför kameran hallllåååååå.
 
Här sitter jag i den gröna gungan (där blir jag alllltid placerad när mamma har annat att göra, så himla typiskt) Min storebror tyckte nog också lite synd om mig så han drog med sig hela sitt rum ut till mig, snällt va....mamma tyckte det var lite onödigt då hon precis hade städat och burit in alla Liams leksaker.  
 
Mamma gör ett knasigt ljud som jag tycker är hysteriskt roligt. 
Mamma var glad i hågen när hon satte mig i bärsjalen, jag var inte allllls beredd på den där telefonkameran så det är väl inte konstigt man ser lite chockad ut
I Lördags var vi vid ringsjön, jag fick titta på när Annica matade ankan, Sven hette han och var inte riktigt riktig...men intressant det var det ! 
 
Pappa, Liam, Felicia (hon är 4 år och är Liams kompis) Stiffe (Felicias pappa) tog en tur med Stiffes båt, de såg ut att ha det riktigt roligt....
 
....och jag är för liten för att följa med säger mamma så jag tog mig en tupplur istället. 
 
Detta sov jag mig igenom (vilken tur att mamma tar så många och fina kort så jag kan se dom sen)
 
Under söndagen hittade jag mina fötter...woho mamma jubblade, hon trodde jag var för fet för att nå dom, men HA där fick hon för jag kan tillochmed stoppa dom i munnen.
 
Jag älskar min bror, nu räcker det att jag tittar på honom så leer jag, han är så rolig och leker med mig. 
 
Tittut.
 
 
Ni får ursäkta mammas lathet att fota med Iphonen...det blir ju så jädrans kass upplösning...jag får sparka på henne nästa gång så hon tar den riktiga systemkameran. 
Nattelinatt
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till tv� sm�

Vilka superhärliga bilder!! :)

Vad är det för fräck bärsele du har? :)

2012-07-04 @ 16:13:15
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0