Kalas

Igår var Liam på sitt första kalas, det var väldigt spännande här hemma innan vi skulle köra och han ville ha håret fixat osv.

Jag gjorde en stoooor tabbe bara, kalaset var den 3 juni men jag hade fått för mig att den var den 2 juni, så kan det gå när man har för mycket att tänka på och har sömnbrist.

Lördagen den 2 juni taggade Liam för kalaset, han var uppspelt och tyckte det skulle bli väldigt roligt.

Jag följer Gps där flickan som fyller år bor, fram kommer vi och mormorn kommer ut och meddelar om att kalaset inte var idag....ÅHHHH NEJ var min första tanke, jag var dock inte den första som kommit ut samma dag och tagit fel på dagen haha (fler än jag som har annat att tänka på)

Nåja nu hittade jag ju iallafall, men det var INTE lätt att förklara för en mycket besviken Liam att jag hade tagit fel på dag, han var jätte ledsen så jag fick mutta honom med att vi skulle köra och handla lite lördags godis.
Då gick det bra och han glömde det ganska fort.

Söndagen kom och vi åkte än en gång ut till kalaset och på rätt dag och rätt tid.
Liam var inte lika taggad denna gång men lagom uppspelt ändå.

Sen körde jag hem och gjorde klart tårtan, dammsög, tvättade golven och sen var klockan helt plötsligt 12.50.....13.00 skulle Liam hämtas hem igen.

Han hade haft det jätte roligt, ätit korv och glass och fått en godispåse med ballong.
Liams dag var gjord !

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Är så hemskt när dom laddar så...



Vi bestämde träff med ett barn från Caspers musiklek en dag. Var när vi hade inskolning och sa på morgonen att först ska vi på dagis och sen sen ska vi hem till S och leka!! Sen kom smset at S var sjuk! Oj vad det var svårt att förklara...

2012-06-05 @ 21:41:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0