Ursäkta...update

Förlåt för dålig uppdatering på helgerna, jag glömmer bort datorn när jag är med min familj...vad härligt det kändes att skriva....MIN FAMILJ !
När A har semester om 2 veckor lär det bli sämre uppdatering, men jag ska göra mitt bästa så lämna mig inte.

Idag har vi varit hos mormor och morfar, tittat på morfars fina verk som han så stolt vissa upp...han har satt ny stall dörr.. och ja det låter kanske ganska enkelt men detta var en gammal kyrkodörr som är dubbla och på stallet satt en enkel dörr innan så han har fått såga i väggen, trixa lite, bygga lite, hamra lite och vips så fick han till de nya dörrarna som blev super snyggt. passade verkligen in.
Mormor har målat hela stallet utvändigt...duktiga och flitiga är dom =)

Moster fick agera barnvakt en liten stund medans jag och A körde ner till en bilhandlare för att provköra en bil....2 bilar.
Först en Honda crv-06 och sen en saab 9-3-06
jag fastnade för hondan, mycket för att den är så hög så jag slipper bocka på min friska rygg när jag ska plocka ut Liam ur bilen, men vi kom fram till att den blev för dyr och att vi skulle sätta oss i samma sits om 3 år som vi är i nu.
Vi reserverade saaben...vi får se hur det blir nu i veckan.
Det svider i mitt hjärta att göra sig av med min bejbis...Audi är ju absolut det bästa man kan ha...ni som inte håller menar egentligen inte det....visst ?! =)

Imorgon vankas sjukgymnast igen, satan vad hon körde med mig sist...varning för träningsvärk !
Tisdag = fika
Onsdag = ?
Torsdag = ?
Fredag = sjukgymnast, Liam 5 månader

Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Är ju klart man glömmer bort bloggen lite när man får vara med sin familj...

Familjen är ju viktigare och roligare att vara med än bloggen ju...

Kan man ju bara hoppas att alla läsare förstår :)



Lycka till på sjukgymnastiken idag!

2009-08-17 @ 10:10:18
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0