Fyrhjulingen

Idag har det varit såååå skönt väder, solen har till och med varit framme. konstigt det kan gå från att igår ha varit-5 och i dag +9 hoppas våren kommer nu !
kl. 13.00 ca kom Alex storasyster hit med hennes 2 barn Casper och Felicia på fika....Casper var överlycklig för han och Alex har varit ute i flera timmar och kört med fyrhjulingen, han gasade och styrde helt själv med Alex bakom sig. Felicia provade också sitta på den men när den började rulla iväg så var det inte alls roligt....sötis !
Vi är bjudna på fest ikväll men har tackat nej, hade ju varit kul och komma ut lite men jag vågar inte ge mig iväg så långt (Marieholm) och Alex kommer nog inte tycka det är jätte kul om inte han kan ta nån öl eller så och det är ju bäst han låter bli det nu när jag bara har 10 dagar kvar till beräknad födelsedag för Liam.
Så jag vet inte vad vi ska hitta på idag....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0