Godmorgon !

Liam vaknade en gång inatt vid 4 tiden, igår vaknaden han till lite grann men då lyckades han somna om men inte inatt inte, så han fick en slurk ersättning för att komma till ro igen.
Det är så bra med Liam att när han fått i sig lite mat så har han inga problem med att somna om, det är ju värre med mig för när jag varit uppe och gjort flaskan så vaknar ju jag till.

Imorgon är det lördag, inte vilken lördag som helst det är ju den 21:e...Liam's 8 månaders dag.
Det är ju även firma festen.

Och på söndagen är det prov för min del, jag känner på mig att det inte kommer gå så bra för alla dessa produkterna som man ska komma ihåg och dessutom ingridienserna i dessa produkterna, sen är det en massa om huden som man ska veta, tex hur många kvadratmeter huden täcker på kroppen, vad den väger, epidermis, dermis och subcutis ja med mera.
Känns som om jag får sitta klistrad i böckerna idag om jag ska ha en chans på söndag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken snygg design du lyckas fånga. Du borde hjälpa andra mer :) Du är super duktig! Jag trivs med min än, knackar på dörren den dag jag känner du behövs hihi

2009-11-20 @ 11:51:27
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0