En stor kille utan spjälsäng

Alex har varit pappaledig nu måndag och tisdag pga att dagisen i hela kommunen haft stängt.
Liam har njutit dessa 2 dagar för de har hittat på mer tillsammans än vad jag och Liam brukar göra en normal dag här hemma, jag har slut på mina ideer och har inte direkt någon ork till att göra så mycket. 

Men som tur är har Alex energin och orken att hitta på saker med vår son, kan kanske mycket bero på att de 2 inte får så mycket ensam tid med varandra, jag är ju alltid runt omkring annars =) 
Far och son dagar är väl behövliga.

I månadags var de på djurparken, Liam var helt såld på Björnarna, men oj oj vad trött han var sen när de skulle hem, Liam vaknade inte när A lyfte honom ur bilen och in i sängen här hemma. 
I dag Tisdag har de varit ute och kört...de sa att de skulle till skattkammarön men att där var för mycket bilar på parkeringen så de struntade i det, de skulle istället åka och köpa nya skor till Liam. 

Han drog en vit lögn och jag tror nog att Liam var med på ett hörn minnsan.

De var inte ALLS och köpte nya skor till plutten, de var och köpte en säng till honom istället, en vitlaserad växa säng från Ilva med en låda undertill.....visserligen begagnad men hur fin som helst och tur var väl det att den var begagnad för annars skulle den ha kostat hur mycket som helst. 

Jag älskar sängen och det visste Alex, för nån helg sen var vi på loppis och där stod den....den finaste barnsängen jag sett och jag ville så gärna ha den...men såklart med min vanliga tur så var den såld. 

Den som står i vårt sovrum nu, och som Liam sover i nu är faktiskt mycket finare än den jag såg på loppisen och inte kunnat sluta tänka på. 
Hoppas Liam gillar den lika mycket som jag för det är ju inte jag som ska sova i den. ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad fin säng han fick=) då är han stolt nu när han fått stor säng=)

2010-08-18 @ 16:38:38
URL: http://mealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0