Liam provsmakar

Mina banan/valnötts muffins blev godkända, en glad unge som kommer hem från dagis till nybakade muffins !
Idag har tomten varit och hälsat på dagis.
Jag bor ca 3 km ifrån vårt dagis och det brukar ta ca 3 minuter att köra ditt, idag tog det mig 10 minuter...
...jäkla snöoväder !
Dagis i Eslövs kommun stängde 14.00, alla föräldrar ombads komma och hämta sina barn.
Det är riktigt busväder idag, tur man har ett hus att bo i, en kamin som värmer, ett barn som ger en massa kärlek och en sambo som också ger en kärlek, en hund som njuter av kaminen (tur vi har "staket" runt för annars hade hunden suttit på kaminen)
Jag är lyckligt lottade med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Sofias smycken.

Jo, det där vet jag om att överstäda. men Dick har verkligen inte växt upp i ett överstädat hus och jag har svårt att tro att han har utvecklat allergi nu. Hans pappa har astma så jag tror att det hela är lite genetiskt. Dessutom har vi 5 katter och en hund, så risken är ganska liten att man KAN överstäda här. Här är katt-/hundhår överallt hur mycket man än dammsuger. Men man tycker ju att det inte borde finnas kvalster, men det finns det ju alltid tyvärr.

2010-12-16 @ 20:42:37
URL: http://sebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0