Hemma hos mormor och morfar

Igår var vi hemma hos mormor och morfar och badade i poolen, det tyckte jag var jätte skönt men Liam var inte lika lätt att övertyga.

Han satt som fastklistrad med superlim på mig, jag försökte gång på gång bända loss hans armar från min hals men då blev han livrädd och höll ÄNNU hårdare, tur jag inte har blåmärken idag...haha

I det 30 gradiga vattnet njöt jag medans Liam satt på luftmadrassen och flöt runder, skvätte vatten på mig och skrattade, där trivdes han !  

Sen tog vi varsinn isglass, Liam skulle såklart ha både isglass och nektarinen.



Shelby hon växer och växer


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder och vilken söt vovve :)

2010-07-15 @ 12:43:01
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma till Vilda

Oj vilken BJÄSSE till hund ni har fått då! Vart tog den lilla valpen vägen? :P



Ja, en fika hade varit trevligt. Kan nästan när som helst! Förstår om ni inte orkar köra hela vägen till Trelleborg (fast är ju bara 15 min från Malmö :P ) även om här är mysigare än i Malmö. :P Vi får höras om detaljerna! :) Kram!

2010-07-15 @ 14:46:12
Postat av: Mamma till Vilda

Vi hade gärna kommit till er, men nu är omständigheterna som de är, tyvärr. Förhoppningsvis blir det bättre om några år då hon kan åka framåtvänt. Mysigt med landet, lite katter och hundar hade Vilda säkert gillat.



Kommer ni hit är Shelby naturligtvis också välkommen, förstås! :) Kram!



2010-07-15 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0