Nu gör jag något som jag aldrig brukar göra....Tävlar

Tävling i samarbete med Barngrottan.

Nu har ni som läsare chansen att vinna en riktigt bra åkpåse från danska Basson Baby hos Barngrottan.se till ett värde av 465kronor. Åkpåsen är fleecefodrad och går att vika ut som en pläd! Blir perfekt nu till den kalla vintern som väntar. Barngrottan.se har lite olika kategorier, bla en Outlet med riktigt bra priser, vad sägs om en overall från Didrikssons för 550kr? :) Barnvagnar, barnkläder och även en Second hand kategori med fynd från po.p mm.
Jag tävlar om en åkpåse från Danska Basson baby från Barngrottan hos Matilda.
Var med och tävla
här du också!



Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är registrera dig till nyhetsbrevet hos Barngrottan vilket du gör enkelt på första sidan och sedan skriva en kommentar här att du är med och tävlar.

För två vinstchanser 

-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Se till så att alla länkar fungerar. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på[email protected].

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.

Tävlingen avslutas den 16de November kl 18.00.
Tusen tack till Barngrottan.se som sponsrat till denna tävling!


Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0