Påskkärring

Nu är påsken här och Liam har firat det på dagis idag, vet egentligen inte varför man firar påsken och hur men trevligt är det !
Imorse ville Liam ABSOLUT inte klä ut sig till påskTANT som han så fint sa.
Jag i princip tvinga på honom förklädet som jag satt uppe och sydde till 23.30 igår kväll....du ska ha det på dig haha

sen förklarade jag att alla andra barnen också kommer vara påsktanter...han trodde inte mig.

när jag packat in barnen i bilen och vi till slut kommer in på dagis blir Liam förvånad när han ser alla barnen  (nästan) ser likandana ut som han själv inkl. fröknarna.
-mamma...jag vill ha detta på mig nu !
Påskpyntat har dom också gjort på dagis.
såååå söta så jag smälter lite !

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så fin han blev och vilket pynt!

Casper ville inte heller klä sig till påskfesten på Öppna men till sist så fick han bli påskgubbe men rita i ansiktet fick man inte alls!



Vilken fin header du har fått till! :)

2012-04-06 @ 16:35:53
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Vilken fin påskkärring och vilka fina pynt :)

2012-04-06 @ 21:38:35
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0