Tand 5 och överjävlig natt med skallningar

den 16 december skrev jag att framtänderna var på väg, några dagar senare hade dom kommit.
Inatt var Nheo väldigt varm, jag fumlade av hans pyjamas i mörkret, han har varit väldigt lättsam att ligga bredvid inatt NOT, herregud, detta måste ha varit den värsta natten hittills sen du kom till världen unge, förlåt för de andra gångerna jag gnällt. 
 
Nu menar jag allvar när jag skriver att han varit vaken princip hela natten, vänt och vridit på sig, gnällt och bökat, lagt sig på mage, sen var inte det bra efter 3 sek, vända tillbaka, lagt sig på sin arm så han blivit förbannad, provat diverse andra ställningar att sova på, lagt sig på mig, satt sig på mig, skallat mig 3 gånger över näsan, kinden och näsan en gång till.
 
Skulle gissa på 2 timmar för oss i natt som vi fick sova halvt. 
Vid 5-5.30 kom Liam också in....ja men visst, varför inte, välkommen och träng dig emellan oss här i vår 160 säng. mysigt värre NOT.
 
Jag gav upp, inte lönt att försöka ens så nu har det varit ännu en dag där allt svartnar för ögonen och snurrar så där läskigt i hela huvudet när något ska plockas upp från golvet vilket bara 324122 saker om dagen. 
 
Jag har nu svaret till varför han var varm som en oljepanna inatt....En tand till höger bredvid dom där uppe är påväg ut...Snälla gud, om du hör mig så låt den komma ut snabbt så vi slipper natten i repris.
10 månader och 18 dagar för tand nummer 5 att visa sig.
 
Ovanpå hela denna pannkakan ska vi försöka vänja av herr tutt gubbe nu, vi passar på medans Alex har semester. Visst för att jag önskade mig ett barn som kunde amma, men du där uppe i himlen, du tyckte inte att du överdrev lite nu va. Jag har för fan blivit hans napp. 
 
Vi får se om det slutar med att jag tar mitt nattliga bagage och flyttar in till Liam nån vecka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny w

Hej!! Jag är nyfiken... Har med en tuttgalen kille som vägrar flaska så jag kan visst inte sluta amma :( hur gammal e lillen? Ammar du på natten? Tar han flaska? Kram en nyfiken läsare.. :)

Svar: Jenny. Jag kom inte in på din sida så jag svarar här.
Nheo är 10 månader och ja jag ammar på natten också. han tar äntligen flaska men det är inte riktigt lika gott tycker han, men vi kämpar på för nån gång måste han ju släppa taget. =) lycka till !
Emilie

2012-12-28 @ 18:36:11
URL: http://jennysparadis.blogg.se
Postat av: Lillgarden

Tar han flaska iaf? Anna tog inget.. Men hon sluta till sist tack och lov!
Låter som en sådär natt... håller alla tummar jag har att det inte upprepas, NÅGONSIN! :)

2012-12-28 @ 21:17:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0