Mysko...

Liam är på dagis och jag fixar och donar här hemma, försöker paka klart den här BB väskan som konstigt nog aldrig blir färdig....hur svårt ska det vara egentligen.
Nu är det bara mina saker kvar för igår handla jag hem mini mini blöjorna och lite annat som behövs sen.

Ikväll ska Liam hem till min bror och hans flickvän, de fråga igår om de fick ha honom fre- lörd....haha javisst klart ni får, konstigt  kommer det kännas då Alex och jag inte har några planer för ikväll, kommer kännas mysko att inte ha honom hemma !

Men roligt för Liam för han älskar verkligen Rasmus och Elin så han kommer nog inte ha några problem med att vara där !

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Du får nog klart din väska ska du se...Bara du får med dig själv och dina papper så löser resten sig... :)



Spännande nu.. känner nästan lite fjärilar i magen jag nu.. Följt dig så länge nu... :)

2012-01-27 @ 12:44:04
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv: drömmer massa om en färdigt hem.. Åh att man inte lyckades övertala gubben att vi skulle bygga nytt istället för att renovera och renovera!



Det där med smärtan är svårt, ska nog inte gå in på mitt. Själva föda barn har jag ju klarat bra värre med resten...

Du fixar det där.. :)

2012-01-27 @ 15:25:07
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0