Bilder på mig

ultraljudet 10 juli på 5 månaders dagen.
 
 
detta mina vänner är mitt lår, jag har fler celluiter än vad min mamma har men på mig är det gulligt iallafall.
 
Jag måste själv få säga att jag är välllldigt söt, en riktig puss bebis.
 
Fötterna....ja vad säger man det är mina fötter och dom är förbaskat roliga

Bara vääääldigt blond så mina hårstrån inte syns så mycket....för hår det har jag (lite iallafall)
 
Mamma gör övningar med mig varje dag, ibland är det skiiiit tråkigt men idag var det roligt och jag satt en stund själv.
 
....tills jag tröttnade, jag håller nämligen på att lära mig krypa, benen åker upp under mig men huvudet åker ner i marken....det är lite knepigt men snart kan jag nog !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Härlig liten kille! :)

2012-07-20 @ 17:38:50
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0