wohoo

Wohooo jag har ätit frukost idag och då måste jag tillägga att Alex jobbar och båda barnen är hemma.....detta är stort =)

Idag måste jag åka ner till lokalen och hämta hem saker till dopet, jag måste handla till beställningar, jag måste handla vardags saker så som kaffe, blöjor mm.

Jag ser det som en utmaning varje gång man ska köra iväg med barnen och handla, det som normalt tar kanske 10 minuter tar istället 1 timme, in och ut med barnen, Nheo blir uttråkad och börjar skrika i affären, Liam vill ha ALLT och tjurar/gråter om han inte får.....det är bara att bita ihop och andas lugnt !

good luck.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Visst är det annorlunda med två barn?

Man nästan drar sig för att göra vissa saker för man vet att själva saken tar fem minuter men allt runt omkring tar en timme haha!



Som nu tex, har ett paket att hämta som kommit inne i stan. Då ska man klä och lasta båda barnen.

Köra in till stan, hitta parkering, köpa biljett, av med båda barnen och få med dom till kiosken.

Hämta paketet och se till att barnen inte river eller förstör ngt. Tillbaka till bilen, lasta alla och köra hem och sen är man död.

Blir trött bara av att skriva det, haha :)



Ha en fin dag och lycka till med handlingen!

2012-05-18 @ 14:32:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0