9 månader redan

 
Nheo har inte hittat på nått ohyfsat bus än idag, eller jo en sak men det var ju inte riktigt hans fel.
 
Jag hörde honom skrika/gråta inne på Liam's rum, Liam kommer rusandes och säger att Nheo sitter fast. 
Nheo hittar jag hängandes med halva kroppen nere i leksakslådan och halva utanför, han kommer varken ner i lådan med hjul eller upp därifrån, han gråter för han sitter fast och klämmer magen. 
 
Huuu nu är han snabb, det går så fort, olyckan är framme snabbt och jag försöker undvika den så gott jag kan genom att ha stenkoll på honom, men ibland hinner man inte ens vända ryggen till och är han borta.
 
9 månader är han fyllda i går, NIO månader redan. 
Jag var på utvecklingsamtal och blev påmind om inskolningen, det var tur att fröken tog upp det för det hade jag glömt (förträngt) 
Tanken var att börja jobba så smått i mars igen, men dagis är fullt fram till augusti-13, så vi får vänta tills dess. 
 
jag har ingen brådska direkt men ekonomin säger en helt annan sak...usch varför är man inte miljonär så man slipper tänka på bara pengar, pengar, pengar. det är ju det enda som styr vardagen, pengar. 
 
Igår, Nheo placerade häcken i ett cocacola flak
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Varför kan man inte vinna ett par miljoner bara sådär så man slipper tänka på jobb och inskolningar och sånt.. Det undra jag när Anna börja närma sig dags att börja jobba...

2012-11-11 @ 10:10:29
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0