Tja Nheo här...

 ...tänkte bildbomba er lite.
Jag skriver en liten kort förklaring ovanför varje bild vad jag sysslar med ! Ok
 
Här pekar jag finger åt mamma, jag pekar alltid finger åt allt och alla, en väldans tur att det inte är ett annat finger säger mamma... jag fattar ingenting. 
 
Här kollar jag på mina absolut favoriter på youtube...BABBLARNA, ja mamma satte igång det och då kan jag bara inte slita mig...undrar vad mamma skulle göra som var så viktigt UTAN mig !
Jag har hört att babblarna finns som små leksaker...Gissssssa om jag vill ha sådana av tomten ! 
 
Här är dom...
Här lagar jag mat hemma hos min kompis....ser ni vad fort jag jobbar med handen. Kan inte låta bli att skratta lite åt mig själv här, värsta hängblöjan och så ser jag helt hjulbent ut....
 
 
Retar pappa lite....
 
....Retar mamma lite.
 
Jag som knappt har nått hår behöver en varm och gosig mössa, den var så gosig att jag somna.
 
Medans mamma var och gjorde en macka åt brorsan....
 
....Passade jag på att dricka upp hans yoghurt ! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Härliga bilder som alltid!

2012-11-13 @ 20:32:18
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Lillgarden

Sv: Ja det här med VAB är verkligen inget kul alls... Man får dåligt samvete för jobbet och för det friska barnet som får vara hemma med en trött mamma och ett sjukt barn.. Nej hoppas vi slipper mer nu detta året :)

laga mat till många är kul men jag blir alltid så nervös att det inte ska bli gott..

2012-11-13 @ 20:40:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Johanna

härliga bilder :)

2012-11-13 @ 20:46:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0