HATA förkylningar

I måndags flög det en förkylning på Nheo bokstavligt talat, jag pratade med Therese i telefonen som ville komma hit  och meddelade om att hennes stora påg var lite förkyld. 
PANG sa det på Nheo innan dom ens kommit hit, näsan började stört rinna, ögonen rann och han nös hela tiden. 
 
Nheo sov 30 minuter på hela den dagen, en kvart åt gången. 
Jag var helt slut för jag försökte ju verkligen få honom att sova men han total vägra. 
 
Kvällen sen var det värsta jag varit med om, jag är ju van vid att inte få sova om nätterna, inte värst mycket iallafall men detta var över alla rekord, Nheo sov 15 minuter åt gången, när han vaknade bara skrek han och var näst intill otröstlig...jag fick gå upp med honom, vagga, sjunga, ge honom vatten, näsdroppar sen somna han om, men vakna såklart efter 15 minuter igen. 
 
Alex ville jag inte be om hjälp då han skulle upp och jobba, han behöver ju få sova då...
 
Detta har varit den värsta natten äääver hittills.....den gör vi inte om fler gånger ! 
 
På tisdagen var förkylningen helt borta nästan, jag försökte vila medans han vilade MEN som vanligt funka inte det, jag låg och vred på mig i 1 timme medans han sov...åhhhh jag blir så förbannad på mig själv, mina ögon sved och världen snurrade så trött jag var men inte kunde jag sova inte....för mycket att tänka på ! 
 
Inatt har han sovit "bra" som han brukar, vaknar med 1 timmes mellanrum, ibland 2 om jag har tur ! 
 
Nu bakar jag tårtbottnar till helgen då jag fyller år och blir gammal som en get. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0