kläder jag sytt

Här har ni lite bildbevis på det jag skapat, jag fick sådant sy begär...så det blev det här.
 
 
Första bodyn som jag någonsin sytt, inte helt fy och skam för att vara första gången och dessutom UTAN mönster. 
Hade ju gått lite fortare och lite smidigare med en overlock maskin ! 
 
 
 
Mössor i ett härligt och snyggt tyg och en dregglis (ja jag vet att molnen kom på fel hål)
 
2 par byxor i svart veolur, de med turkost på används flitigt, de med vit mudd är en aning stora, gissar på stl 80/86
 
Ja såhär kan det gå...

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Men gud, du är ju jätte duktig. :)

2012-10-17 @ 19:57:55
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Men människa! Tårtor och nu SY! Hur hinner du med allt!? :)
jättesnyggt är det iallafall. Allt du gör blir bara så bra ;)

2012-10-17 @ 21:27:57
URL: http://lillgarden.blogg.se
Postat av: mamma

Och du som ville ha mönster ! Det går ju jättebra utan ! Duktig tjej jag har !!

2012-10-18 @ 06:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0