Geggamojja i toaleetten

En ny sjukdom har hittat hem till oss, denna gången har den fäst sig vid Liam och kallas "kissar med rumpan" eller "geggamojja i toaletten" enligt Liam själv.
Han klagar på magsmärtor men annars är han precis som vanligt....överfull med energi vill säga. 
 
Hoppas vi andra slipper kissa med rumpan för vi andra har fullt upp med öroninflammation och förkylningar, snoriga näsor och halsont. 
 
Nu får det gemed sig, jag som aldrg är sjuk.
 
En konstig grej jag har märkt är att Barnen och jag reagerwar inte på Alex sjukdomar och Alex reagerar inte när vi har det.
Kommer Liam hem dragandes med nått från dagis får garanterat jag och Nheo det, men inte Alex. 
Kan det verkligen vara så ?
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Usch låter inget vidare!

Sv: TACK för dina ord! SÅ skönt att höra att andra tänker ungefär likadant och att man kan ta det lite med ro.... :)

2013-01-15 @ 21:52:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0