tand nummer 6, somna i matstolnn

Tand nummer 6 har börjat visa sina taggar, inte konstigt Nheo varit extra grinig. 
 
Fast på måndag måste jag ringa doktorn igen, hans öron verkar fortfarande göra ont stackarn, han är super duper grinig när han inte är fullt upptagen med nått annat eller här är folk som uppehålle rhonom från att tänka på öronen. 
 
Idag har det varit full rulle här hemma. Det började med städning, sen fick vi den nya spisen, (vi fick en ny eftersom möss tagit sig in i huset och tyckte det var smaskigt att gnagga på sladdarna bak på spisen.)
Sen kom Rasmus och Elin hit (min lillebror med sambo) dom var ute och promenerade och ville ha ett depå stop. (nästan så man mår lite dåligt när dom är så flitiga, fast Rasmus fick skjuts hem av Alex sen haha) 
Therese och Patrik med barnen kom ut en runda på kaffe och hade med sig kakorna, ja här sitter man och har dåligt samvete för man inte är ute och rör på sig så kommer dom och ger en, en käftasmäll haha.
 
Nheo har varit lite konstig hela dagen, när gästerna åkt hem åkte jag ner för att handla nått vi kunde stoppa i magen, när jag kommer hem igen säger Alex -Ja jag gick in och la Nheo för han SOMNA i matstolen.
vaaaa näää seriöst, jag missar det, detta som jag sagt att aldrig våra barn har gjort men att alla andras ungar kan somna lite varstans på de roligaste ställena, så MISSAR jag detta.
 
Nu sitter vi i varsitt rum, Alex och Nheo i sovrummet, Nheo sover och Alex är tradi som läser en bok, Liam på sitt rum och jag i vardagsrummet. GO LÖRDA PÅ ER...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0