Babygym + en massa andra saker

Alex satt igår och kolla på blocket och hittade ett babygym med massa saker på den.
En mobil med olika melodier (tack gode gud, den vi har nu spelar 1 låt och den låten gnagger i mitt huvud) sen kan man ändra ljudnivån på den nya också, figurerna på mobilen kan lysa i taket och de kan snurra.
en skötbädd med uppblåsbara kanter. vi har redan en sån men våra kära katter har punkat ena sidan så den har jag lagat med super lim ett antal gånger nu så en i reserv är ju inte fel =)
En Fisher Price med hink och klossar att passa in i olika hål.

För allt detta ger vi 400:- nypris kan jag tänka mig landar runt en 1800:-




Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket FYND!

sitter oxå och kollar runt lite på blocket och sånt men hittar aldrig ngt...

2009-04-02 @ 09:05:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Får bli ett samtal till BVC imorn då kanske...

Kanske lika bra så man får lite ro i själen...



Blivit en massa på en gång nu..

Han var lite gul när vi kom hem så det nojjar man lite för och sen fick han då torsk och nu har han fått lite problem med sitt ena öga... :S



Gör ju inte att man blir mindre orolig precis...

2009-04-02 @ 21:00:40
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0