Jobb eller ledig ?

Nu åkte Alex till jobbet, halv tio ska han vara i Malmö för att köra ut en mejeri tur som tar ca 10 minuter....han som trodde han kunde vara hemma idag men så blev inte fallet och finns där ingen annan som kan köra så får han rycka in. Men lite löjligt är det att köra ända in till Malmö för endast en enda tur....
Vad ska jag och lillen göra idag då.....hummm det är ju så fint väder idag, och att hålla på i rabatterna som inte finns här hade ju varit skoj =) hade också varit kul om man kunde få ut lite blommor här.
Alex hämtade ut ett paket igår som han beställt till mig och Liam, jag fick en super fin nattlampa som föreställer en sköldpadda och i skalet är det en massa små stjärnor, innanför skalet sitter lampor och när man tänder den så lyser det stjärnor i hela taket, blå, grön och orange kan man skifta mellan. Riktigt mysig är den. Liam fick ett schampoo och badskum framtaget speciellt för spädbarn så inte babyfettet ska försvinna, glada blev vi och Liam ska prova schampot och tvålen ikväll.
Ska se om jag kan få en bra bild på sköldpadda ikväll och visa hur det ser ut !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jnjknj

2009-04-21 @ 11:24:30
Postat av: annica

den har jag med tittat på till lillans rum :)

2009-04-21 @ 14:32:50
URL: http://kozlowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0