Påsken

Igår var det många som bollade med lilla Liam, vi börjar ju bli många på familjeträffarna hemma hos fam. Poulsen men det verkade inte han ha något emot, sov ju för det mesta. =)
Vi fick mat när vi kom, sen var det dags för ägga-jakten, 7 st som letade ute på tomten, 8 med Liam men han var ju så tråkig att han låg och sov då och vem orkar vänta i några tmmar på att han ska vakna ?! =)
Felicia hittade sitt ägg först och Veronica sitt sist hehe mitt, Alex och Veronicas ägg var gömt i Enbuskar...sjysst =)
När vi alla hittat äggen går vi in och snaskar, jag och Alex åt upp vårt ägg och sen när vi gjort det kläcker han ur sig att vi ska få middag också, nu var ju jag mätt + att jag trodde middagen var det vi åt innan, ingen annan var heller hungrig så stackars svärmor hade stått och gjort mat i onödan....nästan....vi fick en låda med oss hem och den kunde inte Alex hålla sig ifrån länge. =)
När vi kom hem var klockan lite i åtta och hjärtat sov i bilbarnstolen, vi värmde på maten och åt faktiskt tillsammans, Liam vaknar, får mat och sen kollar vi på en film, klockan 22 ca nanne dags......upp och hoppa kl är 01.00.....vadå var du inte vaken ? jaja, mat sen sov han som en stock igen, hoho kl är faktiskt 4 och jag är vrål hungrig.....liket vandrar upp med lillen, matar och byter blöja sen somnar vi igen för att gå upp igen vid 7.30 (sovmorgon)


KUSINERNA JOHAN OCH FELICIA






FASTER VERONICA



GRABBARNA GRUS TAR EN TUPPLUR (FASTERS MAN DAN)


BUSFRÖET CLEO MED MATTE LINNÉA


SYSTERN NOVA MED LILL-HUSSE CASPER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0